GS

MITTE MINGI TAVALINE SEDAAN

Hämmastava välimuse ja uskumatute sõiduelamustega luksussedaan, milles esitletakse Lexusele iseloomulikke sõiduomadusi ja viimistletust.

GS 300h 2,5-liitrises nelja silindriga mootoris kasutatakse tipptehnoloogiaid, nt Atkinsoni tsükliga mootorit ja nutikat klapiajastussüsteemi Dual VVT, et saavutada erakordne säästlikkus ja jõudlus.
Kiirendus 0-100 km/h: 9
CO2 kombineeritud, g/km: 104
Kombineeritud kütusekulu (l/100 km): 4.4
Suurim võimsus (DIN hj / p/min): 181
Hind alates: 48 170 €

TUTVU GS-IGA

GS-i võrratu sõidutunnetuse väljatöötamiseks läbisid meie insenerid vahemaa, mis võrdub 26 tiiruga ümber maailma. Mitte ükski neist kilomeetritest ei olnud läbitud asjatult, vaid selle tulemuseks olid jäigem veermik, paremat juhitavust pakkuvad uued sportamortisaatorid ja uue tagumise hulkhoobvedrustuse väljatöötamine. Seejärel täiustasime aerodünaamikat ja vähendasime tuulemüra, et luua luksussedaan, millest õhkub legendaarset Lexuse luksust ja millel on lisaks meeliülendavad sportlikud sõiduomadused.

  • Käiguvahetuslabad

  • Mark Levinson®-i Premium Surroundi helisüsteem

  • Toetavad istmed

  • Digitaalne ühenduvus

  • Eraldi soojenduse/ventilatsiooniga istmed

  • Avar pakiruum

TUTVU GS-IGA

GS-i jõulise ja sportliku välimuse all peitub erakordselt vaikne salong, mis on tulvil esmaklassilist luksust ja tehnoloogiat. Rabav välimus, kuid ka uskumatult nauditav sõiduelamus; näiteks on roolile paigutatud kaheksakäigulised käiguvahetuslabad, seades sportlikud sõiduomadused ja meelierutavad sõiduelamused täpselt sinna, kuhu soovid – sinu käeulatusse.

SÕITJATERUUM

12,3-TOLLINE MULTIMEEDIAEKRAAN

12,3-TOLLINE MULTIMEEDIAEKRAAN

Juht ja kõrvalistuja saavad Remote Touchi juhtseadise abil kasutada eriti laia 12,3-tollist multimeediaekraani, mitut rakendust on võimalik juhtida häälkäsklustega. Jagatud laiekraan võimaldab kasutajatel vaadata ainsa pilguga korraga sõiduandmeid ja meelelahutussüsteemi teavet.

KOLMETSOONILINE KLIIMASEADE

KOLMETSOONILINE KLIIMASEADE

Uuel GS-il on maailma esimene nanoe® tehnoloogiaga kliimaseade. Salong on jaotatud kolmeks elektrooniliselt juhitavaks tsooniks. Juht ja kõrvalistuja saavad sisestada oma valikud Remote Touchi juhtseadise abil, tagaistmel sõitjatel on oma tsooni seadistamiseks vastav juhtpaneel.

DIGITAALNE ÜHENDUVUS

DIGITAALNE ÜHENDUVUS

Digirakendusi saab sünkroonida multimeediaekraani vahendusel. Näiteks saad laadida hõlpsalt alla oma nutitelefoni kontaktiloendi ja seejärel sirvida seda ekraanil. Saad vaadata ja juhtida iPhone®-i või teisi multimeediaseadmeid erinevatel ekraanidel.

SUUREPÄRASELT KERET TOETAVAD ISTMED

SUUREPÄRASELT KERET TOETAVAD ISTMED

Spetsialistide meeskond pühendas üle viie aasta sellele, et välja töötada optimaalselt väsimust leevendav istmekonstruktsioon. Mõlema esiistme varustusse kuulub maailmas esmakordne reguleeritav vaagnatugi koos õla- ja külgtoega ning kaheosaliste peatugedega.

NAHKKATTEGA ROOL

NAHKKATTEGA ROOL

Uue GS-i jaoks on kujundatud uus nahkkattega kolmekodaraline rool. Kaunilt viimistletud roolil on pöidlapuudutuse kaugusel nupud helisüsteemi, telefoni ja häälkäskluste juhtimiseks.

KÜMME TURVAPATJA

KÜMME TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kümme turvapatja. Juhi ja kõrvalistuja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Tagaistme äärmised kohad on varustatud külgturvapatjadega ning salongi mõlemal küljel kaitsevad sõitjaid turvakardinad, mis ulatuvad täispikkuses eest taha.

VÄLIMUS

KOHANDUVATE KAUGTULEDE SÜSTEEM

KOHANDUVATE KAUGTULEDE SÜSTEEM

Reguleeritavate LED-tuledega kohanduvate kaugtulede süsteem ei lase GS-il teisi liiklejaid pimestada. Esitules olevad 11 eraldiseisvat LED-kiipi lülitatakse sisse või välja valgustatud ja valgustamata alade täpseks valitsemiseks.

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

Uue GS-i liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) tuvastab liiklusmärgid esiklaasile paigaldatud kaamera abil ja edastab juhile teabe universaalnäidikule. RSA tuvastab Viini konventsioonile vastavad liiklusmärgid (sh LED- ja vilkuvad liiklusmärgid).

PIMEALA MONITOR

PIMEALA MONITOR

Tagumisele kaitserauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetusest suunatulega märku ja pimealale siseneb sõiduk, süttib vastava(te)l küljepeegli(te)l ohutuli.

KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS

KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS

Kohanduv reguleeritav vedrustus reguleerib nutikalt kõigi nelja ratta amortisaatorite tööd teeolude ja juhi käitumise järgi. Sellest ei võida mitte ainult sõidumugavus, vaid ka juhitavus ja stabiilsus – eriti suurel kiirusel kurve võttes.

12,3-TOLLINE MULTIMEEDIAEKRAAN

Juht ja kõrvalistuja saavad Remote Touchi juhtseadise abil kasutada eriti laia 12,3-tollist multimeediaekraani, mitut rakendust on võimalik juhtida häälkäsklustega. Jagatud laiekraan võimaldab kasutajatel vaadata ainsa pilguga korraga sõiduandmeid ja meelelahutussüsteemi teavet.

KOLMETSOONILINE KLIIMASEADE

Uuel GS-il on maailma esimene nanoe® tehnoloogiaga kliimaseade. Salong on jaotatud kolmeks elektrooniliselt juhitavaks tsooniks. Juht ja kõrvalistuja saavad sisestada oma valikud Remote Touchi juhtseadise abil, tagaistmel sõitjatel on oma tsooni seadistamiseks vastav juhtpaneel.

DIGITAALNE ÜHENDUVUS

Digirakendusi saab sünkroonida multimeediaekraani vahendusel. Näiteks saad laadida hõlpsalt alla oma nutitelefoni kontaktiloendi ja seejärel sirvida seda ekraanil. Saad vaadata ja juhtida iPhone®-i või teisi multimeediaseadmeid erinevatel ekraanidel.

SUUREPÄRASELT KERET TOETAVAD ISTMED

Spetsialistide meeskond pühendas üle viie aasta sellele, et välja töötada optimaalselt väsimust leevendav istmekonstruktsioon. Mõlema esiistme varustusse kuulub maailmas esmakordne reguleeritav vaagnatugi koos õla- ja külgtoega ning kaheosaliste peatugedega.

NAHKKATTEGA ROOL

Uue GS-i jaoks on kujundatud uus nahkkattega kolmekodaraline rool. Kaunilt viimistletud roolil on pöidlapuudutuse kaugusel nupud helisüsteemi, telefoni ja häälkäskluste juhtimiseks.

KÜMME TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kümme turvapatja. Juhi ja kõrvalistuja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Tagaistme äärmised kohad on varustatud külgturvapatjadega ning salongi mõlemal küljel kaitsevad sõitjaid turvakardinad, mis ulatuvad täispikkuses eest taha.

KOHANDUVATE KAUGTULEDE SÜSTEEM

Reguleeritavate LED-tuledega kohanduvate kaugtulede süsteem ei lase GS-il teisi liiklejaid pimestada. Esitules olevad 11 eraldiseisvat LED-kiipi lülitatakse sisse või välja valgustatud ja valgustamata alade täpseks valitsemiseks.

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

Uue GS-i liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) tuvastab liiklusmärgid esiklaasile paigaldatud kaamera abil ja edastab juhile teabe universaalnäidikule. RSA tuvastab Viini konventsioonile vastavad liiklusmärgid (sh LED- ja vilkuvad liiklusmärgid).

PIMEALA MONITOR

Tagumisele kaitserauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetusest suunatulega märku ja pimealale siseneb sõiduk, süttib vastava(te)l küljepeegli(te)l ohutuli.

KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS

Kohanduv reguleeritav vedrustus reguleerib nutikalt kõigi nelja ratta amortisaatorite tööd teeolude ja juhi käitumise järgi. Sellest ei võida mitte ainult sõidumugavus, vaid ka juhitavus ja stabiilsus – eriti suurel kiirusel kurve võttes.

GS galerii

Iga pilt jutustab oma loo. Siit saab alguse sinu teekond Lexuse hämmastava kujunduse ja rabava meisterlikkusega tutvumiseks.

Tutvu luksusliku eluga Lexuse abil.
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Jälgi meie tegemisi:
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Sulge

Loading ...