LC

IDEEAUTOST KUPEEKS

Uue julge ajastu tarbeks konstrueeritud ja valmistatud LC on uus erakordne luksuskupee.

Maailma esimese mitmeastmelise 10-käigulise käigukastiga autol on VVT-i tehnoloogiaga 3,5-liitrine 24 klapiga V6 DOHC-bensiinimootor ja võimas liitiumioonaku, mis võimaldavad saavutada maksimaalse pöördemomendi 348 Nm.
Kiirendus 0-100 km/h: 5
CO2 kombineeritud, g/km: 145
Kombineeritud kütusekulu (l/100 km): 6.4
Suurim võimsus (DIN hj / p/min): 299
Hind alates: 104 680 €

TUTVU LC-GA

Kui üldse on olemas autot, mis suudab jätta kõigile meeltele kustumatu mulje, siis see on uus Lexus LC. Võtsime auhindadega pärjatud ideeauto LF-LC ja nägime kõvasti vaeva, et muuta see rabavaks seeriaautoks. Lexus LC ei ole lihtsalt 2 + 2 kupee, mis paelub oma suurepärase välimusega, vaid seda on tõeliselt erakordse sõiduelamuse tagamiseks täiustanud üle 4000 disainerist, insenerist ja tehnikust koosnev meeskond.

  • Täiuslike vormidega kupee

  • Valik meeliülendavaid jõuallikaid

  • Meeliülendav jõuallikas [ainult bensiinimootoriga variant]

  • Meeliülendav jõuallikas [ainult hübriidmootoriga variant]

  • Kerged tehnoloogilised lahendused

  • Juhile orienteeritud salong

PROOVI LC-d

Me ei jätnud uue LC luksuskupee loomisel midagi juhuse hooleks. See, et keeldusime järeleandmiste tegemisest, peab paika paeluva kere taga peituva tehnoloogia ja inseneritöö puhul. LC kupee, mis on loodud ületama kõiki ootusi, tähistab uue ja põneva ajastu algust Lexuse loos.

SÕITJATERUUM

10-KÄIGULISED KÄIGUVAHETUSLABAD

10-KÄIGULISED KÄIGUVAHETUSLABAD

Teel suurema lõbu ja uskumatult vahetu dünaamilise reaktsioonivõime tagamiseks võeti LC puhul kasutusele režiim „M“, mis võimaldab juhil käiguvahetuslabade abil vabalt valida ja hoida ükskõik millist käiku.

SÕIDUREŽIIMI VALIKULÜLITI

SÕIDUREŽIIMI VALIKULÜLITI

Sõidurežiimi valikulüliti, mis on paigutatud rooli kõrvale, võimaldab valida auto sõiduomadusi tingimuste ja meeleolu järgi. Valida saab režiimide ECO/COMFORT, NORMAL/CUSTOM, SPORT S / SPORT S+ vahel.

ERITI LAI ESIKLAASINÄIDIK

ERITI LAI ESIKLAASINÄIDIK

Et vähendada pilgu teelt kõrvale pööramise vajadust, projitseeritakse sõiduandmed erksavärviliselt otse esiklaasile.

INTUITIIVNE EKRAAN JA JUHTIMINE

INTUITIIVNE EKRAAN JA JUHTIMINE

Pilgu kõrvale pööramise ja tähelepanu võimaliku hajumise vähendamiseks on kõik olulised näidikud ja ekraanid asetatud sinu vaatevälja lähedale. Sageli kasutatavad juhtseadised on koondatud rooli ümbrusesse.

LEXUSE ESMAKLASSILINE NAVIGATSIOONISÜSTEEM

LEXUSE ESMAKLASSILINE NAVIGATSIOONISÜSTEEM

Eriti suurt kõrglahutusega 10,3-tollist keskset ekraani saab juhtida häälkäskluste või Remote Touchi juhtseadisega puutepadja abil, mida on sama lihtne kasutada nagu nutitelefoni või tahvelarvutit. Selle ekraani poolitamise võimalus lubab korraga pääseda ligi erinevale teabele, nt Lexuse esmaklassilisele navigatsioonisüsteemile ja ilmaandmetele.

ERITÖÖTLUSEGA PEDAALID

ERITÖÖTLUSEGA PEDAALID

Eritöötlusega alumiiniumist gaasi- ja piduripedaal ning anodeeritud alumiiniumviimistlusega suur jalatugi pakuvad tõeliselt sportlikke sõiduomadusi.

MARK LEVINSON®-I HELISÜSTEEM

MARK LEVINSON®-I HELISÜSTEEM

Lisavarustusse kuulub GreenEdge™-i tehnoloogiat kasutav 13 kõlariga tipptasemel helisüsteem Mark Levinson® Premium Surround, mille häälestamisel on lähtutud LC salongi akustilistest omadustest. Süsteem pakub digitaalse kodukinosüsteemi elamust. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

Uue LC liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) tuvastab liiklusmärgid esiklaasile paigaldatud kaamera abil ja edastab juhile teabe universaalnäidikule. RSA tuvastab Viini konventsioonile vastavad liiklusmärgid (sh LED- ja vilkuvad liiklusmärgid).

REHVIRÕHU HOIATUSSÜSTEEM

REHVIRÕHU HOIATUSSÜSTEEM

Igasse rehvi paigaldatud andurist teavet saav universaalnäidik jälgib rehvirõhu andmeid ja hoiatab, kui rõhk ühes või mitmes rehvis langeb.

CLIMATE CONCIERGE / NANOE® TEHNOLOOGIA

CLIMATE CONCIERGE / NANOE® TEHNOLOOGIA

Kliimavalvur (Climate Concierge) reguleerib salongi, istmete ja rooli temperatuuri. Teedrajav nanoe® tehnoloogia paiskab salongi negatiivse laenguga ioone, mis puhastavad õhku ja eemaldavad istmetelt tõhusalt ebameeldiva lõhna.

KAHEKSA TURVAPATJA

KAHEKSA TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kaheksa turvapatja. Juhi ja kõrvalistuja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Turvakardinad salongi mõlemal küljel ulatuvad täispikkuses eest taha. Kõigil turvavöödel on ka eelpingutid.

USTE SISEVIIMISTLUS

USTE SISEVIIMISTLUS

Alcantara® uksepaneelide drapeeritud efekt ja perforatsioonide paigutus nahast istmekatetes on veel ühed nüansid, mis iseloomustavad detailide läbimõeldust selles silmapaistvas luksuskupees.

NAHKISTMED

NAHKISTMED

Kaunilt tepitud nahkistmed pakuvad parimat võimalikku kombinatsiooni toetusest ja mugavusest. LC peainsener Sato aitas isiklikult välja töötada uut kujundust, mis läbis kokku 50 katsetsüklit.

VÄLIMUS

20- JA 21-TOLLISED VALUVELJED

20- JA 21-TOLLISED VALUVELJED

Valikusse kuuluvad täppisvalatud ja –töödeldud, müra vähendavad viie nelikkodaraga tumehalli metallikvärvi veljed ning 20-/21-tollised sepistatud ja viie topeltkodaraga veljed, millel on pilkupüüdev poleeritud viimistlus.

ÕHUAVAD

ÕHUAVAD

Nii eesmises põrkerauas kui ka külgpõlledes olevad õhuavad juhivad õhu tagumistesse rattakoobastesse, nii väljub õhuvool üle kõigi nelja rehvi külgseina, et suurendada sirgjoonelisel liikumisel stabiilsust ja rooli tundlikkust.

SÜSINIKKIUST KATUS

SÜSINIKKIUST KATUS

See kaunilt viimistletud, kootud süsinikkiududest katus, mis annab LC-le madalama raskuskeskme, on valmistatud meie Motomachi tehases, kasutades uut kiiret vaigu transfeervormimise protsessi.

NELJA RATTA AKTIIVROOLIMINE

NELJA RATTA AKTIIVROOLIMINE

Sport+ mudelitele pakutav nelja ratta aktiivroolimine kuulub Lexuse dünaamilise juhitavuse süsteemi (LDH) juurde. See kontrollib sõltumatult esi- ja tagarataste pöördenurki, et pakkuda kiiremat reaktsioonivõimet, stabiilsust, paremat juhitavust ja üldist erksust kurvide läbimisel.

ÜLIJÄIK KERE

ÜLIJÄIK KERE

Tugeva raami loomiseks on LC mittedeformeeruvad osad valmistatud ülitugevast terasest, samal ajal kui ukse-, pakiruumi- ja kapotipaneelide puhul on kasutatud kerget alumiiniumi. Lisaks on kasutatud tugevat, ent kerget süsinikkiuga tugevdatud plasti selliste osade puhul nagu katus ja ukseraamid.

LED-ESITULED

LED-ESITULED

Ülikompaktsed kolme lambiga LED-esituled töötati välja spetsiaalselt selleks, et uuel LC-l oleks erakordselt lühike esiülend, mis on ülioluline juhitavuse tagamiseks suurel kiirusel.

ÜLESKERKIV KAPOTT

ÜLESKERKIV KAPOTT

Kui eesmises põrkerauas olevad andurid annavad märku jalakäijale otsasõidust, tõuseb mootorikate pisut ülespoole, nii et mootorikatte ja selle all oleva mootori kõvade osade vahele tekib puhvertsoon. See vähendab jalakäijate vigastamise ohtu.

OHUTUSSÜSTEEM LEXUS SAFETY SYSTEM+

OHUTUSSÜSTEEM LEXUS SAFETY SYSTEM+

Murranguline ohutussüsteem Lexus Safety System+ kuulub uue LC standardvarustusse ning see sisaldab kokkupõrke ennetussüsteemi koos jalakäijate tuvastamise funktsiooniga, täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteemi koos lengerdamise hoiatusega, automaatseid kaugtulesid, kohanduvat kiirushoidikut ja liiklusmärkide jälgimise süsteemi.

AKTIIVNE TAGASPOILER

AKTIIVNE TAGASPOILER

Sissetõmmatav tagaspoiler pikeneb automaatselt kiirustel üle 80 km/h, aidates sõidukit kindlamalt vastu teekatet suruda ja suurel kiirusel stabiilsust tagada, ning külgmised õhuvõtuavad vähendavad juhitavuse parandamiseks turbulentsi tagarataste ümber.

VÄLJALASKESÜSTEEM

VÄLJALASKESÜSTEEM

LC topeltkestaga väljalaskesüsteem on varustatud klapiga, mis on väiksematel kiirustel suletud, et heli oleks minimaalne. Kiirendamisel klapp avaneb, et parandada mootori võimsust ja lasta kuuldavale palju valjem heli.

KLAASKATUS

KLAASKATUS

LC salongis lõpmatut vabadusetunnet loova klaaskatuse külgedel olevad kroomliistud võimendavad elegantset kupeeprofiili ning tagumised servad meenutavad Jaapani traditsioonilise mõõga piirjooni.

HOLOGRAAFILISED LED-TAGATULED

HOLOGRAAFILISED LED-TAGATULED

Hävituslennuki forsaažikambritest inspireeritud pilkupüüdvad metallraamidega tagatuled kujutavad katkematut Lexuse L-kujulist motiivi. Pakiruumi lukk on märkamatult integreeritud tagatule liistu sisse.

HULKHOOBVEDRUSTUS

HULKHOOBVEDRUSTUS

Nullist loodud LC vedrustus tagab sõiduki suurepärase reaktsiooni ning ülierksa sõidutunnetuse - pakkudes samal ajal sõidumugavust ja suuremat stabiilsust.

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem teeb pimeala monitori radari abil kindlaks parklas sõiduki tagant lähenevad autod. Vajaduse korral hoiatab see helisignaali ja küljepeeglitel olevate ohutuledega.

PIMEALA MONITOR

PIMEALA MONITOR

Tagumisele põrkerauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetusest suunatulega märku ja pimealale siseneb sõiduk, süttib vastava(te)l küljepeegli(te)l ohutuli.

PARKIMISABI MONITOR

PARKIMISABI MONITOR

Et parkimist veelgi lihtsustada, hoiatavad tagumisel põrkeraual olevad andurid juhti salongis kostva helisignaaliga võimalike takistuste eest teel. Helisignaali saab välja lülitada, kui seda ei vajata. Pane sisse tagurpidikäik ja LC tagantvaade kuvatakse 10,3-tollisel ekraanil koos parkimist hõlbustavate juhistega.

10-KÄIGULISED KÄIGUVAHETUSLABAD

Teel suurema lõbu ja uskumatult vahetu dünaamilise reaktsioonivõime tagamiseks võeti LC puhul kasutusele režiim „M“, mis võimaldab juhil käiguvahetuslabade abil vabalt valida ja hoida ükskõik millist käiku.

SÕIDUREŽIIMI VALIKULÜLITI

Sõidurežiimi valikulüliti, mis on paigutatud rooli kõrvale, võimaldab valida auto sõiduomadusi tingimuste ja meeleolu järgi. Valida saab režiimide ECO/COMFORT, NORMAL/CUSTOM, SPORT S / SPORT S+ vahel.

ERITI LAI ESIKLAASINÄIDIK

Et vähendada pilgu teelt kõrvale pööramise vajadust, projitseeritakse sõiduandmed erksavärviliselt otse esiklaasile.

INTUITIIVNE EKRAAN JA JUHTIMINE

Pilgu kõrvale pööramise ja tähelepanu võimaliku hajumise vähendamiseks on kõik olulised näidikud ja ekraanid asetatud sinu vaatevälja lähedale. Sageli kasutatavad juhtseadised on koondatud rooli ümbrusesse.

LEXUSE ESMAKLASSILINE NAVIGATSIOONISÜSTEEM

Eriti suurt kõrglahutusega 10,3-tollist keskset ekraani saab juhtida häälkäskluste või Remote Touchi juhtseadisega puutepadja abil, mida on sama lihtne kasutada nagu nutitelefoni või tahvelarvutit. Selle ekraani poolitamise võimalus lubab korraga pääseda ligi erinevale teabele, nt Lexuse esmaklassilisele navigatsioonisüsteemile ja ilmaandmetele.

ERITÖÖTLUSEGA PEDAALID

Eritöötlusega alumiiniumist gaasi- ja piduripedaal ning anodeeritud alumiiniumviimistlusega suur jalatugi pakuvad tõeliselt sportlikke sõiduomadusi.

MARK LEVINSON®-I HELISÜSTEEM

Lisavarustusse kuulub GreenEdge™-i tehnoloogiat kasutav 13 kõlariga tipptasemel helisüsteem Mark Levinson® Premium Surround, mille häälestamisel on lähtutud LC salongi akustilistest omadustest. Süsteem pakub digitaalse kodukinosüsteemi elamust. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

LIIKLUSMÄRKIDE JÄLGIMISE SÜSTEEM

Uue LC liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA) tuvastab liiklusmärgid esiklaasile paigaldatud kaamera abil ja edastab juhile teabe universaalnäidikule. RSA tuvastab Viini konventsioonile vastavad liiklusmärgid (sh LED- ja vilkuvad liiklusmärgid).

REHVIRÕHU HOIATUSSÜSTEEM

Igasse rehvi paigaldatud andurist teavet saav universaalnäidik jälgib rehvirõhu andmeid ja hoiatab, kui rõhk ühes või mitmes rehvis langeb.

CLIMATE CONCIERGE / NANOE® TEHNOLOOGIA

Kliimavalvur (Climate Concierge) reguleerib salongi, istmete ja rooli temperatuuri. Teedrajav nanoe® tehnoloogia paiskab salongi negatiivse laenguga ioone, mis puhastavad õhku ja eemaldavad istmetelt tõhusalt ebameeldiva lõhna.

KAHEKSA TURVAPATJA

Peale tohutult tugeva kere kaitsevad sõitjaid kaheksa turvapatja. Juhi ja kõrvalistuja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Turvakardinad salongi mõlemal küljel ulatuvad täispikkuses eest taha. Kõigil turvavöödel on ka eelpingutid.

USTE SISEVIIMISTLUS

Alcantara® uksepaneelide drapeeritud efekt ja perforatsioonide paigutus nahast istmekatetes on veel ühed nüansid, mis iseloomustavad detailide läbimõeldust selles silmapaistvas luksuskupees.

NAHKISTMED

Kaunilt tepitud nahkistmed pakuvad parimat võimalikku kombinatsiooni toetusest ja mugavusest. LC peainsener Sato aitas isiklikult välja töötada uut kujundust, mis läbis kokku 50 katsetsüklit.

20- JA 21-TOLLISED VALUVELJED

Valikusse kuuluvad täppisvalatud ja –töödeldud, müra vähendavad viie nelikkodaraga tumehalli metallikvärvi veljed ning 20-/21-tollised sepistatud ja viie topeltkodaraga veljed, millel on pilkupüüdev poleeritud viimistlus.

ÕHUAVAD

Nii eesmises põrkerauas kui ka külgpõlledes olevad õhuavad juhivad õhu tagumistesse rattakoobastesse, nii väljub õhuvool üle kõigi nelja rehvi külgseina, et suurendada sirgjoonelisel liikumisel stabiilsust ja rooli tundlikkust.

SÜSINIKKIUST KATUS

See kaunilt viimistletud, kootud süsinikkiududest katus, mis annab LC-le madalama raskuskeskme, on valmistatud meie Motomachi tehases, kasutades uut kiiret vaigu transfeervormimise protsessi.

NELJA RATTA AKTIIVROOLIMINE

Sport+ mudelitele pakutav nelja ratta aktiivroolimine kuulub Lexuse dünaamilise juhitavuse süsteemi (LDH) juurde. See kontrollib sõltumatult esi- ja tagarataste pöördenurki, et pakkuda kiiremat reaktsioonivõimet, stabiilsust, paremat juhitavust ja üldist erksust kurvide läbimisel.

ÜLIJÄIK KERE

Tugeva raami loomiseks on LC mittedeformeeruvad osad valmistatud ülitugevast terasest, samal ajal kui ukse-, pakiruumi- ja kapotipaneelide puhul on kasutatud kerget alumiiniumi. Lisaks on kasutatud tugevat, ent kerget süsinikkiuga tugevdatud plasti selliste osade puhul nagu katus ja ukseraamid.

LED-ESITULED

Ülikompaktsed kolme lambiga LED-esituled töötati välja spetsiaalselt selleks, et uuel LC-l oleks erakordselt lühike esiülend, mis on ülioluline juhitavuse tagamiseks suurel kiirusel.

ÜLESKERKIV KAPOTT

Kui eesmises põrkerauas olevad andurid annavad märku jalakäijale otsasõidust, tõuseb mootorikate pisut ülespoole, nii et mootorikatte ja selle all oleva mootori kõvade osade vahele tekib puhvertsoon. See vähendab jalakäijate vigastamise ohtu.

OHUTUSSÜSTEEM LEXUS SAFETY SYSTEM+

Murranguline ohutussüsteem Lexus Safety System+ kuulub uue LC standardvarustusse ning see sisaldab kokkupõrke ennetussüsteemi koos jalakäijate tuvastamise funktsiooniga, täiustatud sõiduraja hoidmise abisüsteemi koos lengerdamise hoiatusega, automaatseid kaugtulesid, kohanduvat kiirushoidikut ja liiklusmärkide jälgimise süsteemi.

AKTIIVNE TAGASPOILER

Sissetõmmatav tagaspoiler pikeneb automaatselt kiirustel üle 80 km/h, aidates sõidukit kindlamalt vastu teekatet suruda ja suurel kiirusel stabiilsust tagada, ning külgmised õhuvõtuavad vähendavad juhitavuse parandamiseks turbulentsi tagarataste ümber.

VÄLJALASKESÜSTEEM

LC topeltkestaga väljalaskesüsteem on varustatud klapiga, mis on väiksematel kiirustel suletud, et heli oleks minimaalne. Kiirendamisel klapp avaneb, et parandada mootori võimsust ja lasta kuuldavale palju valjem heli.

KLAASKATUS

LC salongis lõpmatut vabadusetunnet loova klaaskatuse külgedel olevad kroomliistud võimendavad elegantset kupeeprofiili ning tagumised servad meenutavad Jaapani traditsioonilise mõõga piirjooni.

HOLOGRAAFILISED LED-TAGATULED

Hävituslennuki forsaažikambritest inspireeritud pilkupüüdvad metallraamidega tagatuled kujutavad katkematut Lexuse L-kujulist motiivi. Pakiruumi lukk on märkamatult integreeritud tagatule liistu sisse.

HULKHOOBVEDRUSTUS

Nullist loodud LC vedrustus tagab sõiduki suurepärase reaktsiooni ning ülierksa sõidutunnetuse - pakkudes samal ajal sõidumugavust ja suuremat stabiilsust.

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem teeb pimeala monitori radari abil kindlaks parklas sõiduki tagant lähenevad autod. Vajaduse korral hoiatab see helisignaali ja küljepeeglitel olevate ohutuledega.

PIMEALA MONITOR

Tagumisele põrkerauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetusest suunatulega märku ja pimealale siseneb sõiduk, süttib vastava(te)l küljepeegli(te)l ohutuli.

PARKIMISABI MONITOR

Et parkimist veelgi lihtsustada, hoiatavad tagumisel põrkeraual olevad andurid juhti salongis kostva helisignaaliga võimalike takistuste eest teel. Helisignaali saab välja lülitada, kui seda ei vajata. Pane sisse tagurpidikäik ja LC tagantvaade kuvatakse 10,3-tollisel ekraanil koos parkimist hõlbustavate juhistega.

LC galerii

Iga pilt jutustab oma loo. Siit saab alguse sinu teekond Lexuse hämmastava kujunduse ja rabava meisterlikkusega tutvumiseks.

Tutvu LC-ga iga nurga alt.
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Jälgi meie tegemisi:
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Sulge

Loading ...