RC F

PILGUPÜÜDJA KOHTUB PULSIKIIRENDAJAGA

Tõeliselt meelierutav sportkupee

Tänu 5,0-liitrisele V8-mootorile suudab RC F arendada võimsust 477 DIN hj. Selle jõu aitab tagaratasteni viia kiire 8-käiguline automaatkäigukast Sport Direct Shift.
Kiirendus 0-100 km/h: 4.5
CO2 kombineeritud, g/km: 251
Kombineeritud kütusekulu (l/100 km): 10.8
Suurim võimsus (DIN hj / p/min): 477
Hind alates: 95 400 €

TUTVU RC F-IGA

Tänu madalale jõulisele hoiakule ja võidusõiduautodele omastele joontele on võimatu RC F-i mitte märgata. Ja miks peaksidki tahtma seda rabavat 2 + 2 kupeed märkamata jätta? RC F on loodud kutsuma esile tugevat füüsilist reaktsiooni juhtides, kes nõuavad kompromissitut võimsust ja täielikku rafineeritust.

  • Võimas käsitsi ehitatud V8 mootor

  • Sports VDIM

  • Pakett Carbon

  • 8-käiguline käigukast Sport Direct Shift

  • 19-tollised sepistatud valuveljed

  • Nahkkattega sportistmed

PROOVI UUT RC F-i

Võlvja kapoti all peitub meie läbi aegade võimsaim V8 mootor. Selle ainus eesmärk on pakkuda muljetavaldavat võimsust. Kuuled kahe käigu vahepeal mootori töös nauditavat toonimuutust ja veojõukontroll tagab stabiilsuse ka suurel kiirusel. RC F väljendab tõelise võidusõidukupee olemust.

SÕITJATERUUM

8-KÄIGULINE KÄIGUKAST SPORT DIRECT SHIFT

8-KÄIGULINE KÄIGUKAST SPORT DIRECT SHIFT

V8 mootori juurde kuulub kaheksakäiguline järjestiklülitusega käigukast Sport Direct Shift (SDS), mida saab lülitada ka käsirežiimile. Käsirežiimis käiguvahetuslabadega käike alla vahetades, milleks kulub vaid 0,2 sekundit, kuuled mootori töös iseloomulikku toonimuutust.

LEXUSE ESMAKLASSILINE NAVIGATSIOONISÜSTEEM

LEXUSE ESMAKLASSILINE NAVIGATSIOONISÜSTEEM

Erksa 3D-graafika ja rohkete kaardivõimalustega seadet, millel on 7-tolline ekraan, saab juhtida nii puutepadja kui ka häälkäskluste abil. Süsteem võib luua isegi ruutkoodi sinu nutitelefoni jaoks, et aidata sul jõuda lõppsihtkohta jalgsi.

LFA-ST INSPIREERITUD NÄIDIKUD

LFA-ST INSPIREERITUD NÄIDIKUD

RC F-i näidikul on suur tahhomeeter, mis muutub sõltuvalt sõidurežiimist. Kiiruse näit on esitatud nii digitaalselt kui ka analoogstiilis, samuti on paneelile paigutatud veojõukontrolli monitor, raskusjõu mõõdik, õli- ja veetemperatuuri näidik, läbisõidumõõdik ja isegi stopper.

MARK LEVINSON®-I TIPPTASEMEL HELISÜSTEEM

MARK LEVINSON®-I TIPPTASEMEL HELISÜSTEEM

RC F-i varustuses on 17 kõlariga 835-vatine helisüsteem Mark Levinson® Premium Surround, mille häälestamisel on lähtutud sõiduki salongi akustilistest omadustest. See pakub konkurentsitult parimat 7.1-kanalilist digitaalset kodukinoelamust. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

PARKIMISABI MONITOR

PARKIMISABI MONITOR

Kui lülitad sisse tagurpidikäigu, kuvatakse pilt auto taga toimuvast Lexuse meedialiidesel. Parkimist hõlbustavad ka ekraanile ilmuvad juhised.

ÜLITUGEVA KONSTRUKTSIOONIGA KERE, KAHEKSA TURVAPATJA

ÜLITUGEVA KONSTRUKTSIOONIGA KERE, KAHEKSA TURVAPATJA

RC F-i salongis kaitsevad teid kaheksa turvapatja. Juhi ja kõrvalistuja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Turvakardinad salongi mõlemal küljel ulatuvad täispikkuses eest taha.

PUUTEPADI

PUUTEPADI

Puutepadi koos Remote Touchi juhtseadmega muudab keskse 7-tollise multimeediaekraani kasutamise juhi ja kõrvalistuja jaoks väga lihtsaks ja mugavaks. Tänu ergonoomilisele kujundusele on seda sama kerge kasutada kui nutitelefoni või tahvelarvutit.

JUHILE ORIENTEERITUD SALONG

JUHILE ORIENTEERITUD SALONG

Uue RC F-i juhile orienteeritud salong võimaldab sul täielikult lõõgastuda ja ees laiuvale teele keskenduda. Kauni kujundusega rooli ees paiknevaid luksuslikke esiistmeid saab kaheksal viisil elektriliselt reguleerida.

NAHKKATTEGA SPORTISTMED

NAHKKATTEGA SPORTISTMED

RC F-i kauni kujunduse ja kõrgete seljatugedega sportistmete valmistamisel on sportliku vormi tagamiseks kasutatud integreeritud vahutehnoloogiat. Sügavad polsterdatud ääred pakuvad mugavust ja küljetoestust ning hoiavad sind igas kurvis kindlalt paigal.

VÄLIMUS

KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS

KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS

Kohanduv reguleeritav vedrustus, mis kuulub nüüd mudeli RC F standardvarustusse, reguleerib nutikalt kõigi nelja ratta amortisaatorite tööd, tagades sel moel veel dünaamilisemad sõiduomadused. Sellest ei võida mitte ainult sõidumugavus, vaid ka juhitavus ja stabiilsus – eriti suurel kiirusel kurve võttes.

LED-ESITULED

LED-ESITULED

Kalliskivisarnased kolme L-tähte meenutavad LED-esituled kasutavad lähi- ja kaugtulede jaoks sama valgusallikat. Lisaks on varustuses stiilsed L-kujulised paksu klaasiga LED-päevatuled.

VEDRUSTUS JA ALUSRAAM

VEDRUSTUS JA ALUSRAAM

RC F, mida on aidanud arendada ja häälestada samad Lexuse sõidumeistrid, kes viisid superauto LFA täiuseni, pakub unustamatut sõidukogemust. Lühike teljevahe ja jäik alusraam, mille juures on kasutatud uudseid liimaineid ja uusimat laserkeevitustehnoloogiat, muudavad sõiduki kurvides ülimalt kiireks ja stabiilseks. Hulkhoob-tagavedrustus, topeltõõtsharkidega esivedrustus ja võidusõiduauto vääriline aerodünaamikasüsteem tagavad maailmaklassi sõiduelamuse.

19-TOLLISED SEPISTATUD VALUVELJED

19-TOLLISED SEPISTATUD VALUVELJED

RC F-i veljed pole valatud, vaid sepistatud. Nimelt on nende valmistamisel kasutatud protsessi, mis imiteerib sepa haamrilööke. Tulemuseks on kerge ja tugeva struktuuriga metall. Veljed on töötatud välja koostöös vormel 1 partneri BBS-iga ning need on toodetud maailma ühes kõige kõrgtehnoloogilisemas võidusõiduautode velgede valmistamisele spetsialiseerunud tehases.

PIMEALA MONITOR

PIMEALA MONITOR

Tagumisele kaitserauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetamisest suunatulega märku ja pimealal on sõiduk, aktiveerib pimeala monitor kohe kas paremale või vasakule küljepeeglile paigaldatud ohutule.

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

Tagurdamisel näiteks autoderohkes parklas kontrollib tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA) pimeala monitori radari abil, kas auto taha, kuhu juhil on raske näha, on liikumas teisi sõidukeid. Kui selles alas tuvastatakse mõni sõiduk, annab RCTA küljepeeglite vahendusel sellest visuaalselt märku ja kostab helisignaal.

8-KÄIGULINE KÄIGUKAST SPORT DIRECT SHIFT

V8 mootori juurde kuulub kaheksakäiguline järjestiklülitusega käigukast Sport Direct Shift (SDS), mida saab lülitada ka käsirežiimile. Käsirežiimis käiguvahetuslabadega käike alla vahetades, milleks kulub vaid 0,2 sekundit, kuuled mootori töös iseloomulikku toonimuutust.

LEXUSE ESMAKLASSILINE NAVIGATSIOONISÜSTEEM

Erksa 3D-graafika ja rohkete kaardivõimalustega seadet, millel on 7-tolline ekraan, saab juhtida nii puutepadja kui ka häälkäskluste abil. Süsteem võib luua isegi ruutkoodi sinu nutitelefoni jaoks, et aidata sul jõuda lõppsihtkohta jalgsi.

LFA-ST INSPIREERITUD NÄIDIKUD

RC F-i näidikul on suur tahhomeeter, mis muutub sõltuvalt sõidurežiimist. Kiiruse näit on esitatud nii digitaalselt kui ka analoogstiilis, samuti on paneelile paigutatud veojõukontrolli monitor, raskusjõu mõõdik, õli- ja veetemperatuuri näidik, läbisõidumõõdik ja isegi stopper.

MARK LEVINSON®-I TIPPTASEMEL HELISÜSTEEM

RC F-i varustuses on 17 kõlariga 835-vatine helisüsteem Mark Levinson® Premium Surround, mille häälestamisel on lähtutud sõiduki salongi akustilistest omadustest. See pakub konkurentsitult parimat 7.1-kanalilist digitaalset kodukinoelamust. Kvaliteeti aitab parandada Clari-Fi™ funktsioon, mis taastab digitaalselt tihendatud MP3-failide heli.

PARKIMISABI MONITOR

Kui lülitad sisse tagurpidikäigu, kuvatakse pilt auto taga toimuvast Lexuse meedialiidesel. Parkimist hõlbustavad ka ekraanile ilmuvad juhised.

ÜLITUGEVA KONSTRUKTSIOONIGA KERE, KAHEKSA TURVAPATJA

RC F-i salongis kaitsevad teid kaheksa turvapatja. Juhi ja kõrvalistuja kaitse tagavad kaheastmelised peaturvapadjad, samuti põlveturvapadi ja külgturvapadjad. Turvakardinad salongi mõlemal küljel ulatuvad täispikkuses eest taha.

PUUTEPADI

Puutepadi koos Remote Touchi juhtseadmega muudab keskse 7-tollise multimeediaekraani kasutamise juhi ja kõrvalistuja jaoks väga lihtsaks ja mugavaks. Tänu ergonoomilisele kujundusele on seda sama kerge kasutada kui nutitelefoni või tahvelarvutit.

JUHILE ORIENTEERITUD SALONG

Uue RC F-i juhile orienteeritud salong võimaldab sul täielikult lõõgastuda ja ees laiuvale teele keskenduda. Kauni kujundusega rooli ees paiknevaid luksuslikke esiistmeid saab kaheksal viisil elektriliselt reguleerida.

NAHKKATTEGA SPORTISTMED

RC F-i kauni kujunduse ja kõrgete seljatugedega sportistmete valmistamisel on sportliku vormi tagamiseks kasutatud integreeritud vahutehnoloogiat. Sügavad polsterdatud ääred pakuvad mugavust ja küljetoestust ning hoiavad sind igas kurvis kindlalt paigal.

KOHANDUVA JÄIKUSEGA VEDRUSTUS

Kohanduv reguleeritav vedrustus, mis kuulub nüüd mudeli RC F standardvarustusse, reguleerib nutikalt kõigi nelja ratta amortisaatorite tööd, tagades sel moel veel dünaamilisemad sõiduomadused. Sellest ei võida mitte ainult sõidumugavus, vaid ka juhitavus ja stabiilsus – eriti suurel kiirusel kurve võttes.

LED-ESITULED

Kalliskivisarnased kolme L-tähte meenutavad LED-esituled kasutavad lähi- ja kaugtulede jaoks sama valgusallikat. Lisaks on varustuses stiilsed L-kujulised paksu klaasiga LED-päevatuled.

VEDRUSTUS JA ALUSRAAM

RC F, mida on aidanud arendada ja häälestada samad Lexuse sõidumeistrid, kes viisid superauto LFA täiuseni, pakub unustamatut sõidukogemust. Lühike teljevahe ja jäik alusraam, mille juures on kasutatud uudseid liimaineid ja uusimat laserkeevitustehnoloogiat, muudavad sõiduki kurvides ülimalt kiireks ja stabiilseks. Hulkhoob-tagavedrustus, topeltõõtsharkidega esivedrustus ja võidusõiduauto vääriline aerodünaamikasüsteem tagavad maailmaklassi sõiduelamuse.

19-TOLLISED SEPISTATUD VALUVELJED

RC F-i veljed pole valatud, vaid sepistatud. Nimelt on nende valmistamisel kasutatud protsessi, mis imiteerib sepa haamrilööke. Tulemuseks on kerge ja tugeva struktuuriga metall. Veljed on töötatud välja koostöös vormel 1 partneri BBS-iga ning need on toodetud maailma ühes kõige kõrgtehnoloogilisemas võidusõiduautode velgede valmistamisele spetsialiseerunud tehases.

PIMEALA MONITOR

Tagumisele kaitserauale paigaldatud radarseadmed tuvastavad sõidukid, mis sisenevad kõrvalrajalt küljepeeglitest nähtamatule alale. Kui juht annab sõiduraja vahetamisest suunatulega märku ja pimealal on sõiduk, aktiveerib pimeala monitor kohe kas paremale või vasakule küljepeeglile paigaldatud ohutule.

TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

Tagurdamisel näiteks autoderohkes parklas kontrollib tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem (RCTA) pimeala monitori radari abil, kas auto taha, kuhu juhil on raske näha, on liikumas teisi sõidukeid. Kui selles alas tuvastatakse mõni sõiduk, annab RCTA küljepeeglite vahendusel sellest visuaalselt märku ja kostab helisignaal.

RC F galerii

Iga pilt jutustab oma loo. Siit saab alguse sinu teekond Lexuse hämmastava kujunduse ja rabava meisterlikkusega tutvumiseks.

Tutvu RC F-iga iga nurga alt.
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Esita kahjuteade
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Jälgi meie tegemisi:
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Esita kahjuteade
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Sulge

Loading ...
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Kasutades veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega. Vaata täpsemalt